Retourbeleid ​

  1. Retourtermijn:
    Klanten hebben 14 dagen na ontvangst van hun bestelling om een retour aan te melden. Deze termijn gaat in op de dag na levering.
  2. Procedure voor het aanmelden van een retour:
    Om een retour aan te melden, kunnen klanten: Na ontvangst van uw retouraanvraag sturen wij u binnen twee werkdagen per e-mail een retourbewijs. Dit bewijs moet bij het geretourneerde product worden gevoegd.
  3. Retourverzendkosten:
    Retourneren is gratis voor klanten. Producten moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourlabel worden teruggestuurd.
  4. Staat van geretourneerde producten:
    Alle speelgoedartikelen komen in aanmerking voor retour, ook als de verpakking is geopend. Producten moeten in originele staat worden teruggestuurd. Een geopende verpakking is toegestaan, maar producten met duidelijke gebruikssporen kunnen leiden tot een gedeeltelijke terugbetaling of weigering van het retour.
  5. Meerdere en gedeeltelijke retouren:
    Als meerdere artikelen tegelijk zijn besteld, mogen deze in één zending worden geretourneerd. Restituties worden verwerkt op basis van de daadwerkelijk geretourneerde artikelen.
  6. Verloren of beschadigde retouren:
    Als een geretourneerd product verloren gaat of beschadigd raakt tijdens het transport, beoordelen wij de situatie per geval afzonderlijk. We verwachten dat producten worden geretourneerd in de staat waarin ze zijn ontvangen.
  7. Omruilingen:
    Omruilen is mogelijk als het gewenste product op voorraad is. Neem contact met ons op om een omruiling te regelen.
  8. Beschadigde of defecte producten bij ontvangst:
    Als een product beschadigd of defect aankomt, bieden wij niet automatisch een terugbetaling aan. Als u het beschadigde product wilt retourneren, bent u verantwoordelijk voor de retourverzendkosten plus administratiekosten van €5.
  9. Terugbetalingsverwerking:
    Terugbetalingen worden verwerkt binnen 14 dagen na ontvangst en controle van de geretourneerde producten. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode.
  10. Klantenservice:
    Voor vragen of hulp bij retouren of omruilingen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@best4juniors.nl.
Home
winkel
0
Winkelwagen
Aanmelden